O NAS DIŠAVE SISTEMI ŠTUDIJE PRIMEROV KONTAKT

Z veseljem vam predstavljamo naše projekte.

Vsaka dišava pripoveduje edinstveno zgodbo in ustvarja dišečo identiteto.
Oglejte si projekte skozi zgodbo skladnosti vonja z blagovno znamko.

''ALL YOU CAN HOLIDAY''

Ambientalno odišavljanje hotela, aroma marketing in izdelava razširjevalcev za prodajo.

Največje turistično podjetje na Hrvaškem, družba Valamar d.d. z 30 hoteli in letovišči od Istre do Dubrovnika nam je zaupala eden večjih projektov odišavljanja hotelov. Izziv in povpraševanje, ki smo ga dobili: Ali je mogoče ustvariti dišavo za hotelski lobij, za hotele s 4* in hotele s 5*, ali je mogoče namestiti sisteme LumAir, da bo dosežena enakomerna pokritost odišavljanja tudi največjih lobijev hotela in kako namestiti dišave v hotelske sobe.

VALAMAR RIVIERA d.d.

Preberite več

Skupaj z upravo družbe Valamar d.d., smo skrbno izbrali dišavo po naročilu Amber&Sea, katera ima pridih Jadrana. Enostavnost dišave poudarjajo limona, pomaranča on limeta, amber in cedrovina pa jo vzdigujeta na nivo petih zvezdic. Patentirana tehnologija LumAir pa nam je omogočila enakomerno odišavljanje skozi sistem za prezračevanje.

Sobe pa smo opremili z razširjevalci dišav z bambusovimi palčkami. Gostje svojo izbiro dišave opravijo s pomočjo dišečega kataloga. Oblikovali smo katalog Scent Menu za izbiro vonja, razvili dišave za aplikacijo na papir in dišavo natisnili s pomočjo patentirane tehnologije LumTouch.

Nazaj

''NAJBOLJŠE SUPERGE V MESTU''

Ambientalno odišavljanje, dišeče znamčenje in razširjevalci po naročilu.

Dišeča identiteta blagovne znamke je še posebej pomembna v modni industriji, v trgovinah z oblačili, nakitom, obutvijo in dodatki. Trgovine Shoetique in blagovne znamke, ki jih predstavlja imajo razkošno in športno podobo, še posebej Cruyff Classics, luksuzna nogometna znamka. Za popoln vtis in nepozabno nakupovalno izkušnjo so lastniki želeli implementirati vonj, ki bi bil združljiv z identiteto blagovne znamke in arhitekturno popolnimi trgovinami.

TRGOVINE SHOETIQUE

Preberite več

Ustvarili smo impresiven, močan in razkošen vonj z močnimi lesno začimbnimi notami in ga poimenovali Gin Ocean. Močni besedi gin in ocean tvorita srce dišave. V zgornjih notah za svežino skrbijo olje limetine lupine in limoninih listov. S spodnjimi notami vetyverja in ingverja dišava dobi edinstveno osebnost. Odlične reakcije kupcev na značilen vonj so privedle do ideje, da bi izdelali razširjevalce dišave za domačo uporabo. Skrbno izdelano pakiranje, zlati tisk na stekleničke in izbrani dodatki zaokroženi z čudovitim vonjem se lahko eksluzivno kupijo v vseh trgovinah Shoetique.

Nazaj

''ČAS JE ZA ... NAKUPOVANJE''

Ambientalno odišavljanje nakupovalnega središča in odišavljanje toaletnih prostorov.

Da nakupovalno središče postane sinonim za slog, drugačnost in inovativnost, mora ustvariti edinstveno, nepozabno nakupovalno izkušnjo svojim strankam. Z dišavami dosežemo spomin na določeno okolje, na letni čas, na ambient ali doživetje. Naša naloga je bila izboljšati uporabniške izkušnje in osvežitev vseh skupnih prostorov.

NAKUPOVALNO SREDIŠČE SUPERNOVA

Preberite več

Poseben pomen smo pripisali vhodom v center, kjer obiskovalce pozdravlja topla dobrodošlica. Za letno dišavo smo izbrali vonj Air One, ki je sveža citrusna in cvetlična dišava, katera skozi sistem za prezračevanje nežno osvežuje celoten center. Ker pa so božično-novoletni prazniki nekaj posebnega, smo strokovno dodelali tudi decembrsko dišavo, Hot Wine. Skoraj vsakdo zavonja'' kuhančka''. Vse toalete smo profesionalno odišavili z našimi sistemi imenovanimi AmbienceCreator. Posebna linija dišav in difuzorjev, katere smo ustvarili za odpravljanje neprijetnih vonjav in osveževanje.

Nazaj

AVTENTIČEN IN SODOBEN SLOG PO VSEM SVETU

Dišeči podpis, kreacija dišave, ambientalno odišavljanje,

Trženje vonja blagovne znamke je veliko več kot le difuzija prijetnega vonja v prostoru. To je umetnost, ki se združuje z identiteto blagovne znamke in tržnim sporočilom. Replay kavbojke so že vrsto let sinonim za kakovostne urbane kavbojke. Poleg posebnega dvojnega tkanja je ena od posebnosti Replaya denim tudi milo, ki ga uporabljajo med proizvodnjo, Sapone Di Marsiglia. Vprašanje: ''Ali lahko ponazorimo vonj, ki proizvaja barvitost kavbojk'', nas je postavil na test.

REPLAY

Preberite več

Ker je dodelana vsaka podrobnost, vsaka kreacija kavboj, za katerimi stoji zgodba, smo morali olfaktorski podpis predstaviti kot zgodbo. Uspelo nam je izdelati dišavo po naročilu, vonj mila, katerega glavne note sestavljajo vodne note mediteranskega morja, olje olive in kanček citrusni not. Prepoznan vonj je sedaj sinonim za kavbojke kot za vse Replay trgovine. Da so trgovine odišavljene prijetno se kaže po pozitivnih opažanjih kupcev, ki pohavlijo, da se vonj še dolgo po nakupu občuti na oblačilih.

Nazaj

SPROSTITEV, ODDIH, ZDRAVJE, LEPOTA IN DOBRO POČUTJE

ambientalno odišavljanje wellnessa, spodbujanje čutov, odpravljanje neprijetnih vonjav

Centri dobrega počutja morajo ustvariti oazo za povečanje pozitivnega čutvenega, fizičnega in duhovnega počutja, da stranke odpeljejo od vsakdanjega stresa. Ne glede na to ali vaš center cilja na sproščanje, pomladitev ali polnjenje energije, mora biti vsaka dišava prilagojena glede na namen. Cilj Term Olimia je postati najboljše terme v prostoru med Alpami, Jadranom in Donavo. S pogledom naprej nam je bila zadana naloga odišavljanja skupnih prostorov sproščanja, savn in garderob.

TERME OLIMIA

Preberite več

Wellness Orhidelija ima nalogo pričarati drugačnost sveta, popolnega miru. To ustvarja z močno vijolično barvo in zeleno naravo okoliških borovcev. Ambientu smo dodali po naročilu dišavo White tea, katero sestavljajo zelene note borovcev, z dodanimi cvetličnimi notami vrtnice, jasmina, cvetom oriisa in vijolčnim cvetom helitropa. Prav cvet helitropa pa z vonjem, ki je podoben vaniliji, wellness naredi privlačen. Počivališča Orhidelije in Termalije so aromatizirana z vonjem Feulles de Menthe, ki glede na ambient vsebuje tudi note bambusa in pomirjajoče note poprove mete. Garderobni prostori obeh centrov dišijo po dišavi Agrumes Fig, katere namen je osveževanja in odpravljanja neprijetnih vonjav.

Nazaj

DIŠAVE ZA POSEBNE PRILOŽNOSTI

odišavljanje dogodkov, promocij, zabav, srečanj, konferenc,...

Vonj ima moč preoblikovanja dogodka ali posebne priložnosti, da ustvari nepozabno izkušnjo. Odišavljeni dogodki so bolj dinamični in zabavni. Imate možnost, da dogodek, ki ga pripravljate tudi odišavite in izboljšate izkušnje, vzdušje, ambient in druženje na dogodku. V kombinaciji z drugimi elementi, kot so barva, zvok, okus in dotik si bodo obiskovalci dogodek zapomnili. S tehnološko naprednimi rešitvami in z ustrezno izbranimi dišavami smo odišavili mnogo dogodkov za naše stranke; Triglav d.d, Citypark, Bipa, Fashion.hr, Agencija Red, PWC,... vonji,

Primeri odišavljenih dogodkov.

Preberite več

  • Na dogodku v Planici, v času Svetovnega prvenstva smučarskih skokih, je dišalo po zimski dišavi imenovani Hot wine. Za našega naročnika Triglav d.d. smo odišavili VIP šotor in odpravili neprijetne vonjave po hrani.
  • V sodelovanju z Agencijo Red smo predstavili nov vonj mehčalca Silan. V skladu z željo naročnika, da ustvarimo parfumsko dišavo Supreme, smo ustvarili vonj izdelka in odišavili prostor na predstavitvi.
  • PWC dvajseta obletnica obstoja na Hrvaškem je zbrala številne ugledne goste iz poslovnega sveta. Nadgradili so jo z vonjem, ki je pozdravljal goste po celotnem Art Pavilijonu Zagrebškega Sejma.
  • Nazaj

    MMFG ŽENSKA MODNA ELEGANCA

    Max Mara Fashion Group

    Preberite več

    Nazaj